4
|
3
|
2
|
1
|
|
შეფასების გეგმა
|
ჩემი შეფასების გეგმა
შეესაბამება განსაზღვრულ სტანდარტებს და ამოცანებს.
|
შეფასების ფორმა ჩემს გეგმაში აღწერს აზროვნების
ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის კონტექსტში.
გამოყენებული შეფასების ფორმის
უმეტესობა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და ისეთი ინფორმაციას მაძლევს,
რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.
|
შეფასების ფორმა ჩემს გეგმაში ბუნდოვნად
აღწერს აზროვნების მაღალ დონეს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის
კონტექსტში.
|
|
განმავითარებელი შეფასება
|
სხვადასხვა სახის
განმავითარებელი შეფასებები გამოიყენება რათა განისაზღვროს
მოსწავლეთა საჭიროებები; წახალისდეს დამოუკიდებლად და კოლაბორაციული მუშაობა;
შემოწმდეს პროგრესი და ცოდნის დონე; წახალისდეს მეტაკოგნიტური აზროვნება
|
|||
შეჯამებითი შეფასება
|
საბოლოო შეფასება მოიცავს:
შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, პროცესუალური უნარ-ჩვევების და აზროვნების ზედა
დონის უნარ-ჩვევების მკაფიოდ ჩამოყალიბებულ სპეციფიკურ კრიტერიუმებს, რომლებიც
განსაზღვრავს ხარისხს; კრიტერიუმებს, რომლებსაც ჩემი მოსწავლეები თავისუფლად
გამოიყენებენ, რათა მათი ნამუშევარი მოლოდინებს შეადარონ, მე კი შევძლებ საბოლოო
პროდუქტი შევაფასო.
საბოლოო შეფასება სათანადო
ყურადღებას ამახვილებს შინაარსზე, შინაარსის ორგანიზებაზე, სტრუქტურასა და
გრაფიკულ ელემენტებთან შედარებით.
|
საბოლოო შეფასება მოიცავს:
შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, პროცესუალური უნარ-ჩვევების და აზროვნების ზედა
დონის უნარ-ჩვევების სპეციფიკურ კრიტერიუმებს, რომლებიც განსაზღვრავს ხარისხს;
კრიტერიუმებს, რომლებსაც ჩემი მოსწავლეები გამოიყენებენ, რათა მათი ნამუშევარი
მოლოდინებს შეადარონ, მე კი შევძლებ საბოლოო პროდუქტი შევაფასო.
საბოლოო შეფასება მეტ
ყურადღებას ამახვილებს შინაარსზე და აზროვნების ზედა დონეზე, დიზაინის
მახასიათებლებთან შედარებით.
|
საბოლოო შეფასება მოიცავს:
შეზღუდული რაოდენობის შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, პროცესუალური უნარ-ჩვევების და
აზროვნების ზედა დონის რამდენიმე კრიტერიუმს, რომლებიც განსაზღვრავს ხარისხს;
ბუნდოვან კრიტერიუმებს, რომლებსაც ჩემი მოსწავლეები ვერ გამოიყენებენ
გამოიყენებენ, რათა მათი ნამუშევარი მოლოდინებს შეადარონ, ხოლო მე საბოლოო პროდუქტი შევაფასო.
ჩემი საბოლოო შეფასება ოდნავ
უფრო მეტ ყურადღებას ამახვილებს დიზაინის ელემენტებზე, შინაარსთან და აზროვნების
მაღალ დონესთან შედარებით.
|
საბოლოო შეფასება არ მოიცავს
შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, არ განსაზღვრავს ხარისხს და შეუძლებელია მისი
გამოყენება მოსწავლეების მიერ.
საბოლოო შეფასება მეტ
ყურადღებას ამახვილებს ორგანიზებაზე, სტრუქტურაზე და გრაფიკულ ელემენტებზე
შინაარსთან შედარებით.
|
Monday, June 2, 2014
შეფასების გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment