Monday, June 2, 2014

დროში გაწერილი შეფასების გეგმა

პროექტზე მუშაობის დაგეგმვამდე
პროექტზე მუშაობის პროცესში
დასრულების შემდეგ
მიზანი:
მასწავლებელს ეხმარება
·         მოსწავლეთა წინარეცოდნის დადგენაში
·         მოსწავლეთა მცდარი შეხედულებების წინასწარი დადგენაში
·         21 საუკუნის უნარ- ჩვევების წინასწარი შეფასებაში

მიზანი:
·         მოსწავლეს ეხმარება სწავლის პროცესის გაანალიზებაში( მეტაკოგნიცია), პროცესის თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით სწავლაში
·         მასწავლებელს ეხმარება კვლევის სწორი მიმართულების შენარჩუნებაში, მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფაში( პროგრესის მონიტორინგი)
მიზანი:
მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების ხარისხის შემიწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
თვითშეფასება
·         მასწავლებელი მოსწავლეებს უგზავნის შეკითხვებს ელექტრონულ ფორმატში და იღებს პასუხებს.
·         მსოფლიოზე.
·         დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე.
·         T დიაგრამა
·         ორმხრივი ჩანაწერების ჟურნალი
·          
·          
·         ჩეკლისტები: პრეზენტაციის, კვლევის, პოსტერის; თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების მონიტორინგისათვის.
·         ჟურნალი 1.მოსწავლეები აკეთებენ ჩანაწერებს კვლევის დროს. 2.მოსწავლეები პასუხობენ მასწავლებლის შინაარსობრივ და თემატურ შეკითხვებს რვეულში.
·         კონფერენციები---1. კონფერენციაზე განიხილება პროექტის გეგმა  რამდენად შესრულებადია. 2.ინდივიდუალური მოხსენება რომელიომე კონკრეტულ საკითხზე, შეკითხვებზე პასუხი.
·         პროფესიონალის როლის გათამაშება, კვლევის ჩატარება და პრეზენტაცია.
·         დიაგრამა- მასწავლებელი ინიშნავს მოსწავლეების პასუხებს პრეზენტაციის შემდეგ - ეხმარება მოსწავლეებს კავშირების დადგენაში/ დანახვაში.
·         კვლევის ტესტი- მიმდინარე შეფასება.
·         მასწავლებელი პერიოდულად უბრუნდება მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს,.რათა გააანალიზოს მოსწავლეების გაგების დონე.
·         საგაზეთო რუბრიკა
·         ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავ ლე
·         რეფლექსია

No comments:

Post a Comment