პროექტზე მუშაობის დაგეგმვამდე
|
პროექტზე მუშაობის პროცესში
|
დასრულების შემდეგ
|
მიზანი:
მასწავლებელს
ეხმარება
·
მოსწავლეთა წინარეცოდნის
დადგენაში
·
მოსწავლეთა მცდარი შეხედულებების წინასწარი დადგენაში
·
21 საუკუნის უნარ- ჩვევების წინასწარი შეფასებაში
|
მიზანი:
·
მოსწავლეს ეხმარება სწავლის პროცესის გაანალიზებაში(
მეტაკოგნიცია), პროცესის თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით
სწავლაში
·
მასწავლებელს ეხმარება კვლევის სწორი მიმართულების
შენარჩუნებაში, მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფაში( პროგრესის
მონიტორინგი)
|
მიზანი:
მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების
ხარისხის შემიწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
|
·
მასწავლებელი მოსწავლეებს უგზავნის შეკითხვებს ელექტრონულ
ფორმატში და იღებს პასუხებს.
·
მსოფლიოზე.
·
დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე.
·
T
დიაგრამა
·
ორმხრივი ჩანაწერების ჟურნალი
·
|
·
·
ჩეკლისტები: პრეზენტაციის, კვლევის, პოსტერის; თანამშრომლობითი
ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების მონიტორინგისათვის.
·
ჟურნალი 1.მოსწავლეები აკეთებენ ჩანაწერებს კვლევის
დროს. 2.მოსწავლეები პასუხობენ მასწავლებლის შინაარსობრივ და თემატურ შეკითხვებს
რვეულში.
·
კონფერენციები---1. კონფერენციაზე განიხილება პროექტის
გეგმა რამდენად შესრულებადია. 2.ინდივიდუალური
მოხსენება რომელიომე კონკრეტულ საკითხზე, შეკითხვებზე პასუხი.
·
პროფესიონალის როლის გათამაშება, კვლევის ჩატარება
და პრეზენტაცია.
·
დიაგრამა- მასწავლებელი ინიშნავს მოსწავლეების პასუხებს
პრეზენტაციის შემდეგ - ეხმარება მოსწავლეებს კავშირების დადგენაში/ დანახვაში.
·
კვლევის ტესტი- მიმდინარე შეფასება.
·
მასწავლებელი პერიოდულად უბრუნდება მიმართულების მიმცემ
საკვანძო შეკითხვებს,.რათა გააანალიზოს მოსწავლეების გაგების დონე.
|
·
საგაზეთო
რუბრიკა
·
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავ ლე
·
რეფლექსია
|
Monday, June 2, 2014
დროში გაწერილი შეფასების გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment